DETAIL
users |
new user |
login
SWISS VINT...
projects
cybersuter
swiss vintage computing
computing, gaming and gamedesign (historical and actual)
ACTIVITIZ
SUBCONSC
NOTIFIZ
POSTS
BROWSE
RHIZOME
INDX
SECTIONS
ATTRS
MEDIA
TEAM + ACCESS
SEARCH
Art, GameArt & Experiment
|
Retro
|
Vintage computing
|
About
|
Gaming & GameDesign
|
/
swiss vintage comput...
/
Vintage computing
/
Vintage Computing
>
Vintage Computing
>
Vintage computing
|| Nimmer 1968 (Electronic/Transistors)
|| Wie die Welt in den Computer kam (D. Guggerli)
Analogue computing
rene.bauer
SHARE
SEARCHES
Tree
>
treeupdown
|
tree
|
catalog
|
content
|
.
.
Development of computing and control
Historical Culture
Appropriation Technology
Historical Computing
New possibilities / agency
Vintage Coding
Communication
Empowerment
Social historical situations
Gamers, Nerds, Freaks, Cracker, Hacker und Computer
Software distribution (Games included)
Pirating Software included Games
Vintage Computing
Festivals
Events
Exhibitions
Museums
Collections
Labs
Books
Education in vintagecomputing & retrogames
Movements based on Vintage/Retrocomputing
Actual Demoscene
Fantasy-Computers
VintageComputingAsGame
swiss vintage computing
.
Grouping
electronic data processing EDV - Elektronische Datenverarbeitung
Vintage computing
Hardware
Analogue computing
Appropriation Technology
Retro-Computing
Vintage Computing
Nimmer 1968 (Electronic/Transistors)
Visualisation back: electronic computing
Wie die Welt in den Computer kam (D. Guggerli)
Pinballs & Computing
ANALOGCOMPUTER : Programmieren mit Reglern, Röhren und Steckern Keine Tastatur und ein Oszilloskop als Monitor: Wir haben einen Sammler von Analogcomputern besucht. Artikel Von Martin Wolf veröffentlicht am
tennis for two
Visualisation back: electronic computing
Vintage Computing
Nimmer 1968 (Electronic/Transistors)
Wie die Welt in den Computer kam (D. Guggerli)
Show Comments. Comments hidden: 3
Pinballs & Computing
rene.bauer
rene.bauer
ANALOGCOMPUTER : Programmieren mit Reglern, Röhren und Steckern Keine Tastatur und ein Oszilloskop als Monitor: Wir haben einen Sammler von Analogcomputern besucht. Artikel Von Martin Wolf veröffentlicht am
ANALOGCOMPUTER : Programmieren mit Reglern, Röhren und Steckern Keine Tastatur und ein Oszilloskop als Monitor: Wir haben einen Sammler von Analogcomputern besucht. Artikel Von Martin Wolf veröffentlicht am
https://www.golem.de/news/analogcomputer-programmi...
tennis for two
rene.bauer
Pinballs & Computing
ANALOGCOMPUTER : Programmieren mit Reglern, Röhren und Steckern Keine Tastatur und ein Oszilloskop als Monitor: Wir haben einen Sammler von Analogcomputern besucht. Artikel Von Martin Wolf veröffentlicht am
tennis for two